onsdag 14. oktober 2009

14.10.2009

Nå har jeg og klassen min laget en blogg hver som vi skal bruke når vi skal være utplassert i uke 46 og 47 :-)

Her kommer jeg til å skrive litt om hva jeg driver med der jeg skal være utplassert.

Jeg skal være utplassert hos Rimi i Haug. Dette gleder jeg meg masse til, og jeg tror at dette vil bli kjempe morro :-)

Jeg bor på Hvalsletta, så det blir veldig sentralt for meg når jeg skal jobbe!


Jeg kommer til å bruke denne bloggen aktivt i forbindelse med skolen. Jeg kommer til å bruke denne når vi jobber på skolen om utplasserings ukene og når jeg er utplassert...

1 kommentar:

  1. Beskrivelse av deg. Beskriv bedriften du skal ut i, dgl leder? Kjede? Kjøper varer fra hvor? mm. Avtale, vaktliste, arbeidsoppgaver som skal gjøres må legges inn snarest.

    SvarSlett